Aktualności | Centrum Nowoczesnej Edukacji PG

Treść strony

E-kształcenie

E-kształcenie (kształcenie zdalne) to prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość opartych na zastosowaniu technologii komputerowych, w tym Internetu. Obejmuje formę w pełni zdalną oraz formę hybrydową learning, mieszaną metodę nauczania łącząca w sobie zajęcia prowadzone w formie zdalnej i/lub stacjonarnej.

Podstawowymi narzędziami informatycznymi na Politechnice Gdańskiej jest platforma eNauczanie PG oraz aplikacja Microsoft Teams.

Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami | nagranie

DP
Jak włączyć studentki studentów w prace nad tworzeniem monografii w celu realizacji efektów uczenia się?

14 marca 2025 r. "Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami. Studium przypadku."

Prowadzenie: Katarzyna Kubiszewska (WZiE / CNE PG)

Wraz z dr hab. Anną Lis, prof. uczelni i dr inż. Jolantą Łopatowską prowadząca opowie o pracy ze studentami z perspektywy wykładowczyń, następnie studenci i studentki, autorki i autorki artykułów w monografii podzielą się swoją perspektywą pracy.

Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami | 14.03.2025

14 marca 2025 r. "Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami. Studium przypadku."

Prowadzenie: Katarzyna Kubiszewska (WZiE / CNE PG)

Wraz z dr hab. Anną Lis, prof. uczelni i dr inż. Jolantą Łopatowską opowiemy o pracy ze studentami z naszej perspektywy, następnie studenci i studentki, autorki i autorki artykułów w monografii podzielą się swoją perspektywą pracy.

DP

Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts?

José Canet & Asunción Pérez-Pascual (Universitat Politècnica de València, Spain)
Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts?

The session will commence with a discussion on a common educational challenge: “Why don’t students understand?” This will lead into an examination of the theoretical framework of threshold concepts, which are essential for deep

DF
Subskrybuj