E-kształcenie
E-kształcenie (kształcenie zdalne) to prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość opartych na zastosowaniu technologii komputerowych, w tym Internetu. Obejmuje formę w pełni zdalną oraz formę hybrydową learning, mieszaną metodę nauczania łącząca w sobie zajęcia prowadzone w formie zdalnej i/lub stacjonarnej.
Podstawowymi narzędziami informatycznymi na Politechnice Gdańskiej jest platforma eNauczanie PG oraz aplikacja Microsoft Teams.
Prima Aprilis wersja EDU: w co wierzymy, a nie powinniśmy? | 31.03.2025
Poniedziałek 31 marca 2025 r., 18.00: Prima Aprilis wersja EDU: w co wierzymy, a nie powinniśmy?
Prowadząca: Joanna Mytnik (Centrum Nowoczesnej Edukacji PG)

Prima Aprilis wersja EDU: w co wierzymy, a nie powinniśmy? | 31.03.2025

Poniedziałek 31 marca 2025 r., 18.00: Prima Aprilis wersja EDU: w co wierzymy, a nie powinniśmy?
Prowadząca: Joanna Mytnik (Centrum Nowoczesnej Edukacji PG)
Lokalne modele LLM | 21 marca 2025 r.
21 marca 2025 r. "Lokalne modele LLM"
Prowadzenie: Bartosz Muczyński (Politechnika Morska w Szczecinie)

Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami | nagranie

14 marca 2025 r. "Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami. Studium przypadku."
Prowadzenie: Katarzyna Kubiszewska (WZiE / CNE PG)
Wraz z dr hab. Anną Lis, prof. uczelni i dr inż. Jolantą Łopatowską prowadząca opowie o pracy ze studentami z perspektywy wykładowczyń, następnie studenci i studentki, autorki i autorki artykułów w monografii podzielą się swoją perspektywą pracy.
Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami | 14.03.2025
14 marca 2025 r. "Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami. Studium przypadku."
Prowadzenie: Katarzyna Kubiszewska (WZiE / CNE PG)
Wraz z dr hab. Anną Lis, prof. uczelni i dr inż. Jolantą Łopatowską opowiemy o pracy ze studentami z naszej perspektywy, następnie studenci i studentki, autorki i autorki artykułów w monografii podzielą się swoją perspektywą pracy.

Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej? | 7.03.2025

Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej?
Do namysłu zapraszają Małgosia Kostrzewska i Romana Ruczyński.
Najbliższy piątek 7 marca o 13.15 online! Nie tylko dla wykładowczyń i wykładowców, każda osoba jest mile widziana! Rozmawiamy także na czacie.
Jakie wątki poruszymy na Dydaktycznym Piątku?
Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej? 7.03.2025
Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej?
Do namysłu zapraszają Małgosia Kostrzewska i Romana Ruczyński.
Najbliższy piątek 7 marca o 13.15 online! Nie tylko dla wykładowczyń i wykładowców, każda osoba jest mile widziana! Rozmawiamy także na czacie.
Jakie wątki poruszymy na Dydaktycznym Piątku?

Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts? | nagranie

Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts?
José Canet & Asunción Pérez-Pascual (Universitat Politècnica de València, Spain)
Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts?
The session will commence with a discussion on a common educational challenge: “Why don’t students understand?” This will lead into an examination of the theoretical framework of threshold concepts, which are essential for deep
