Konkurs Innowacji Dydaktycznych 2025 | WYNIKI | Centrum Nowoczesnej Edukacji PG

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2025-05-18

Konkurs Innowacji Dydaktycznych 2025 | WYNIKI

KID
Innowacje dydaktyczne na Politechnice Gdańskiej!

W ramach piątej edycji Konkursu Innowacji Dydaktycznych złożono 19 wniosków. Komisja postanowiła przyznać finansowanie ośmiu z nich, przeznaczając na ten cel łączną kwotę 154 381,00 zł.

Lista nagrodzonych projektów:

  • Awaria na kampusie!, dr inż. Sylwia Babicz-Kiewlicz (Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki)
  • Przetwarzanie sygnałów i modelowanie systemów dynamicznych – połączenie tradycyjnych metod z AI, dr inż. Bartosz Puchalski (Wydział Elektrotechniki i Automatyki)
  • Metodyka opracowania, testowania i dokumentowania oprogramowania dla sterowników programowalnych z użyciem standardów przemysłowych, współczesnych narzędzi szybkiego prototypowania oraz maszynowej weryfikacji , dr inż. Jarosław Tarnawski (Wydział Elektrotechniki i Automatyki)
  • WwiseUp! - wprowadzenie przedmiotu o dźwięku w grach i VR, z możliwością pozyskania branżowego certyfikatu Wwise, dr inż. Bartłomiej Mróz, dr inż. Piotr Odya (Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki)
  • ESG Lab: ucz się od firm, twórz wiedzę, zmieniaj przyszłość, dr Katarzyna Kubiszewska, dr hab. inż. Anna Lis, dr inż. Jolanta Łopatowska (Wydział Zarządzania i Ekonomii)
  • Sztuczna inteligencja w Zarządzaniu Przedsięwzięciami Budowlanymi w nauczaniu poprzez Metodę Projektu (Project-Based Learning - PBL), mgr inż. Agata Siemaszko, dr inż. Anna Jakubczyk-Gałczyńska (Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska)
  • Mobilne laboratorium badania przemieszczeń, dr inż. Daria Filipiak-Kowszyk, dr inż. Karolina Makowska-Jarosik, dr inż. Tadeusz Widerski (Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska)
  • Archi Wzorcownik / MATERIAlab część 1, dr inż. Agnieszka Kurkowska, dr sztuki inż. arch. Kacper Ludwiczak / dr inż. arch. Bogusława Konarzewska (Wydział Architektury)

Celem Konkursu jest opracowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych, które wzbogacą dorobek dydaktyczny uczelni i przyczynią się do dalszego jej rozwoju. Mogą to być między innymi nowe elementy związane z efektywnością procesu dydaktycznego, elastyczne ścieżki kształcenia, zajęcia eksperymentalne, interdyscyplinarne, próbne wdrożenia i pilotażowe zastosowania nowych metod i form uczenia się w ramach oferty kształcenia Politechniki Gdańskiej.

Więcej na stronie Centrum Nowoczesnej Edukacji w zakładce KID

129 wyświetleń