Aktualności | Centrum Nowoczesnej Edukacji PG

Treść strony

Aktualności
  • 2022-05-28

    Konkurs Innowacji Dydaktycznych 2022 (edycja 2) WYNIKI

    Rozstrzygnięcie drugiej edycji Konkursu Innowacji Dydaktycznych. Celem konkursu jest wsparcie działań nauczycieli akademickich poprzez sfinansowanie wdrożenia innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych, które mają za zadanie wspomagać proces uczenia się studentów i rozwijać kompetencji przyszłości. Program adresowany jest do pracowników dydaktycznych i badawczo-dydaktycznych...

  • 2022-05-28

    Jak wesprzeć studentów przed i podczas egzaminów?

    Zapraszamy na 29 szkolenie w ramach programu "Dydaktyczne Piątki"! 3 czerwca 2022 r., godz. 13.15, warsztaty online na MSTeams. Prowadząca: dr hab. Joanna Mytnik, prof. uczelni (Centrum Nowoczesnej Edukacji) Zbyt wysoki poziom stresu uniemożliwia prawidłową prace hipokampa, co oznacza trudności w przywoływaniu śladów pamięciowych. Czy jako nauczyciele możemy pomóc naszym...

  • 2022-05-21

    Wszystko o Mentimeter (szkolenie warsztatowe)

    Wystarczy Ci jedno narzędzie, by przeprowadzić angażujący wykład! Wszystko o Mentimeter (praca w narzędziu). 8 czerwca 2022 r. (środa) o godz. 18.00 zapraszamy na angażujące warsztaty narzędziowe w wersji online. Będziemy testować działanie aplikacji jako studenci (user experience) i projektować slajdy, aktywności, interakcje i sposób komunikacji jako nauczyciele (immersive...

  • 2022-05-06

    Finał 2. edycji programu szkoleń "Dydaktyczne Piątki"

    30 tematów, 30 piątków, 60 godzin szkoleń za nami! 10 czerwca 2022 r. zapraszamy wszystkich nauczycieli akademickich na finał drugiej edycji programu otwartych szkoleń dla wykładowców PG! W piątek 10 czerwca o godz. 13.30 odbył się drugi Finałowy Piątek na Politechnice Gdańskiej, święto wykładowców podsumowujące kolejna edycję programu szkoleń "Dydaktyczne...

  • 2022-05-03

    Książki, które dają wiedzę, inspirację i narzędzia.

    Ranking 20+ najważniejszych książek w pracy projektantka procesów uczenia się i wykładowcy akademickiego. 13 maja 2022 r., godz. 13.15 (online). Podczas tego wyjątkowego Piątku porozmawiamy o książkach, z których można czerpać wiedzę i inspiracje do działania. Prowadząca podzieli się najważniejszymi dla siebie tytułami w kategoriach: neurobiologia, psychologia,...

  • 2022-05-02

    Czy oprawa kursu jest ważniejsza od treści? Pomysł i żart sposobem na poważne nauczanie.

    W dobie postępu technologicznego studenci znacznie łatwiej przyswajają wiedzę, jeżeli jest ona przekazywana za pomocą niestandardowych form.  20 maja 2022 r., godz. 13.15 (online). Gamifikacja kursów stanowi jeden ze sposobów na ich uatrakcyjnienie, nierzadko poprzez odwrócenie uwagi studenta od treści samej w sobie i skupienie jej na formie. Chęć zdobycia jak najlepszego...

  • 2022-05-02

    8. ogólnopolska konferencja "e-Technologie w Kształceniu Inżynierów"

    27-28 września 2022 r. zapraszamy do Gdańska! Konferencja eTEE, współorganizowana przez Politechnikę Gdańską i Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie, służy popularyzacji wykorzystania Internetu, najnowszych technologii, e-learningu w edukacji inżynierskiej oraz upowszechnianiu dobrych praktyk w tym zakresie. Edycja 2022 odbędzie się stacjonarnie w Gdańsku. Adresatami...

  • 2022-04-24

    Lek na brak zaufania. Wypracujmy wartości ze studentami!

    Jak pracować ze studentami w oparciu i wartości? 27 maja 2022 r., godz. 13.15: warsztaty stacjonarne Prowadząca: dr Joanna Czerska (Wydział Zarządzania i Ekonomii) Zdarza się, że nie możemy skomunikować się z naszymi studentami. Zachowują się dziwnie, nie możemy do nich dotrzeć. Wkurza nas ich postawa. Bywa, że chcemy, by pracowali zespołowo, ale idzie im to jak...

  • 2022-04-24

    Nawyki studentów Politechniki Gdańskiej w uczeniu się – raport z badania.

    Ponad 76 % studentów biorących udział w badaniu ma problemy z systematycznym uczeniem się, a ponad 88 % wyraża chęć pracy systematycznej. 6 maja 2022 r.: online (MSTeams). Prowadząca: dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG (Centrum Nowoczesnej Edukacji). W okresie listopad 2021-luty 2022 zostało przeprowadzone badanie ankietowe studentów i doktorantów Politechniki Gdańskiej w...

  • 2022-04-24

    W stronę cyfrowych podręczników multimedialnych (spotkanie w Kreatywnej)

    Podczas spotkania pokażemy efekt rocznej pracy nad specyfikowaniem platformy, rozpoznawaniem możliwości technologicznych i tworzeniem różnych rodzajów zasobów cyfrowych oraz wskażemy kierunek działań dla przyszłych autorów. 29 kwietnia 2022 r.: spotkanie w sali Kreatywnej i transmitowane na MSTeams. Platforma do multimedialnych podręczników interaktywnych ma być narzędziem...

  • 2022-04-03

    Wszystko o Mentimeter (praca w narzędziu).

    Wystarczy Ci jedno narzędzie, by przeprowadzić angażujące zajęcia! W ramach programu "Poniedziałki na Politechnice" zapraszamy na angażujące warsztaty: będziemy testować działanie aplikacji jako studenci (user experience) i projektować slajdy, aktywności, interakcje i sposób komunikacji jako nauczyciele (immersive lecture designers). Praca na narzędziu, warto przedtem założyć...

  • 2022-03-31

    Japońskie praktyki dla naszej dydaktyki.

    Jak uczyć naszych studentów refleksji nad swoim uczeniem się, szacunku do innych i podejmowania prób samodoskonalenia? 22 kwietnia 2022 r. o godz. 13.15 zapraszamy na kolejne szkolenie w ramach programu otwartych szkoleń dla wykładowców Politechniki Gdańskiej "Dydaktyczne Piątki". W trakcie spotkania poznamy 10 japońskich zasad kaizen i przełożymy je na nasze codzienne...

  • 2022-03-31

    Mentimeter (praca w narzędziu). Warsztat stacjonarny.

    Wystarczy Ci jedno narzędzie, by przeprowadzić angażujący wykład! Wszystko o Mentimeter (praca w narzędziu). Warsztat stacjonarny. W piątek 8 kwietnia 2022 roku zapraszamy na stacjonarne angażujące warsztaty do sali Kreatywnej w Hydromechanice (budynek nr 11). Będziemy testować działanie aplikacji jako studenci (user experience) i projektować slajdy, aktywności, interakcje i...

  • 2022-03-27

    1 kwietnia: Jak wesprzeć studentów w oblaniu egzaminu?

    Jak sprawić, by większość moich studentów oblała egzamin? W ten wyjątkowy piątek 1 kwietnia zapraszamy wykładowców Politechniki Gdańskiej na wyjątkowe szkolenie w ramach cotygodniowego programu "Dydaktyczne Piątki"! Prowadząca spotaknie, dr hab. Joanna Mytnik, prof. uczelni (dyrektorka Centrum Nowoczesnej Edukacji) zaprezentuje 10 złotych zasad skutecznego...

  • 2022-03-24

    1 marca 2022 r. obchodziliśmy 1. urodziny CNE

    1 marca 2022 r. o godz. 12.00 w sali Kreatywnej w Hydromechanice odbyła się uroczystość obchodów 1. rocznicy powołania Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. Na uroczystości obecni byli rektorzy, dziekani, dyrektorzy centrów i jednostek administracji oraz aktywnie współpracujący z CNE nauczyciele akademiccy. Po przemowach JM Rektora PG prof. dr. hab. inż. Krzysztofa...

  • 2022-03-13

    Multimedialne podręczniki – Grywalizacja i gry fabularne - Innowacje dydaktyczne.

    W ramach Dni Otwartych na PG, Centrum Nowoczesnej Edukacji zaprasza na 60-minutową podróż po wybranych produktach i usługach edukacyjnych realizowanych na PG: Multimedialne podręczniki – Grywalizacja, czyli jak studenci PG uczą się grając w gry fabularne - Innowacje dydaktyczne Nasz zespół w 20-minutowych mini-pokazach zaprezentuje wybrane działania w zakresie nowoczesnej...

  • 2022-03-13

    Webquest w nauczaniu. Dlaczego warto stosować tę metodę?

    Webquest to metoda pracy projektowej zorientowanej na badanie w oparciu o instrukcję umieszczoną na stronie internetowej. Wyjściowym źródłem informacji w badaniach uczestników projektu jest Internet. Prowadząca podzieli się doświadczeniem w stosowaniu metody webquestu i opowie, jak można zastosować na przykładzie nauczania metod ilościowych w ekonomii, aby zajęcia były bardziej...

  • 2022-03-13

    Kolos z Algebronu, czyli zgamifikowana algebra liniowa na WETI

    Studenci 1. roku WETI w semestrze zimowym mieli okazję przetestować prototyp aplikacji wspierającej systematyczną pracę w ramach przedmiotu algebra liniowa. Studenci jako Poszukiwacze podjęli próbę wydostania się z Podziemi Algebronu. Aby wydostać się z podziemi (być zwolnionym z kolokwium zaliczeniowego) musieli zebrać cztery części amuletu, których strzegły monstra...

  • 2022-03-07

    Japońskie praktyki dla naszej dydaktyki.

    Kaizen w dydaktyce, czyli porozmawiajmy o ciągłym doskonaleniu... W trakcie spotkania poznamy 10 japońskich zasad kaizen i przełożymy je na nasze codzienne działania w pracy ze studentami. Poszukamy otaczających nas źródeł rozwoju, także tych, które wydają nam się przykrym obowiązkiem, a mogą być szczęśliwym zrządzeniem losu! Podyskutujemy o tym jak otwierać naszych...

  • 2022-02-21

    Jesteś ważna_y! Nie daj się! Warsztaty on-line dla nauczycieli akademickich.

    Zapraszamy na wyjątkowy Dydaktyczny Piątek 11 marca! Webinarium nawiązywać będzie do problemów, z jakimi zmaga się każdy z nas jako nauczyciel akademicki, ale nie tylko. Stres, przemęczenie, nieefektywne zarządzanie swoim czasem... Kto się z nimi nie mierzy? Co można zrobić, aby było nam po prostu lepiej? Wspólnie zastanowimy się także, jak radzić sobie z negatywnymi...

  • 2022-02-21

    Laureaci Konkursu Innowacji Dydaktycznych i ich projekty.

    Prezentacje 11 innowacyjnych pomysłów na Dydaktycznym Piątku 4 marca! W pierwszej edycji Konkursu złożono 60 wniosków. Spośród nich wyłoniono 11, które otrzymały finansowanie z puli przyznanej przez JM Rektora. Ich autorzy opowiedzą o wprowadzanych przez siebie innowacjach, a uczestnicy spotkania otrzymają dużą porcję inspiracji i wskazówek, które będą mogli wykorzystać na...

  • 2022-02-21

    O różnicach międzykulturowych na zajęciach akademickich. Cz.2.

    Jak sobie z tym poradzić i jak pomóc studentom w radzeniu sobie z szokiem kulturowym? Praktyczne szkolenie dla nauczycieli akademickich pracujących z grupami wielokulturowymi. Różnice kulturowe objawiają się między innymi w gestach i zwyczajach cudzoziemców, student z Chin wita się skinieniem głowy i trzyma dystans, z kolei student z Hiszpanii głośno wita się z nami od samych...

  • 2022-02-21

    Uczyć (się) inaczej: szkoła w chmurze.

    Uczenie się bez stopni, w relacjach, we własnym tempie i z radością! Czy w pozostając w formalnym systemie edukacji, bezpłatnie, można uczyć (się) bez stopni, we wspierającej się społeczności, we własnym tempie i z wielka radością? Nie zrywając się o świcie, mając czas na regularne posiłki? Ucząc się z wyboru offline i online na intuicyjnej platformie? Przygotowując...

  • 2022-02-05

    Estetyka i prostota. Jak zbudować szablon, który sprawi, że Twoje kursy zachwycą studentów?

    Jak zbudować estetyczny szablon do swoich kursów na eNauczaniu? Zapraszamy na warsztat doskonalenia wyglądu estetycznego kursów na eNauczaniu. Centrum Nowoczesnej Edukacji zaprasza na kolejne szkolenie w ramach programu „Dydaktyczne Piątki”. Link do webinariów: https://tinyurl.com/46ckrdn7 W najbliższy piątek 11 lutego prowadząca, dr Joanna Czerska (Wydział Zarządzania i...

  • 2022-01-30

    Jak się uczyć efektywnie? Interaktywny webinar dla studentów i uczniów

    W ramach Dni Otwartych na Politechnice Gdańskiej, 21 i 22 marca 2022 r. zapraszamy studentów i uczniów na angażujący nieakademicki wykład o podstawach efektywnego uczenia się oparty o wiedzę neurobiologiczną. 21 marca 2022 r. (poniedziałek), godz. 11.00-12.30 - stacjonarny wykład interaktywny (decyduje kolejność zgłoszeń) LINK DO FORMULARZA ZAPISÓW (sala kreatywna w...

  • 2022-01-30

    Prosty przepis na multimedialny podręcznik

    Jak tworzyć profesjonalnie wyglądające podręczniki, a także prosty sposób linkować treści multimedialne w pliku pdf? Centrum Nowoczesnej Edukacji zaprasza na kolejne szkolenie w ramach programu wsparcia metodycznego dla nauczycieli Politechniki Gdańskiej "Dydaktyczne Piątki". Autorka chciałaby się podzielić swoimi doświadczeniami w tworzeniu multimedialnych materiałów...

  • 2022-01-15

    Zadbaj o siebie. Warsztat online z elementami mindfulness.

    Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie warsztatowe! Piątek 21 stycznia 2022 r. o godz. 13.00. Nasze intensywne i wymagające życie ostatnio jeszcze bardziej się zmieniło, często wymagając od nas dużej zmiany i wywracając do góry nogami dotychczas wypracowane nawyki. Zapraszamy na warsztaty, które oferują: wiedzę i narzędzia, które pozwalają rozpoznawać sygnały...

  • 2022-01-15

    Oceny: do czego tak naprawdę motywują uczniów? Co mówią wyniki badań?

    Rozprawmy się z mitem ocen jako skutecznym narzędziem w procesie uczenia się. System ocen szkolnych jest sposobem kontrolowania zachowania uczniów, nie mierzy wiedzy i umiejętności, nie pełni roli komunikatora i nie motywuje do uczenia się. Motywuje za to do obierania strategii uniknięcia kary, co często oznacza poszukiwanie drogi do oszukania systemu lub uczenia się wyłącznie...

  • 2022-01-03

    Jak się uczyć efektywnie? Interaktywny webinar dla studentów i uczniów

    W poniedziałek 24 stycznia 2022 r. o godz. 18.00 zapraszamy ponownie studentów i uczniów na nieakademicki wykład o podstawach efektywnego uczenia się oparty o wiedzę neurobiologiczną. Szkolenie w formie interaktywnego, angażującego 90-minutowego webinaru prowadzone jest w ramach programu otwartych bezpłatnych szkoleń z metodyki nauczania "Poniedziałki na...

  • 2021-12-30

    Dydaktyka w świecie technologii.

     Tablet jako tablica, rozwiązywanie zadań, nagrywanie wykładu. Prowadząca: mgr Katarzyna Wiciak-Pawłowska (doktorantka WFTiMS)   Chciałabym podzielić się moim doświadczeniem w prowadzeniu „cyfrowych” zajęć od strony technicznej – wspólnie możemy przebrnąć przez meandry zdigitalizowanego nauczania. Matematyka, fizyka, chemia, wszystkie zajęcia wymagające...

  • 2021-12-30

    Od wykładowców dla studentów - życzenia na nowy rok 2022

    Kochani Studenci! Życzymy Wam wszystkiego, co najlepsze w nowym roku 2022! Postaramy się Was wspierać, pomóc Wam zadbać o siebie i innych, być uważnymi na Wasze potrzeby i towarzyszyć Wam w Waszej podróży po świecie wiedzy. Wasi wykładowcy 17 grudnia 2021 r. odbyło się ostatnie w tym roku spotkanie w ramach programu szkoleń "Dydaktyczne Piątki" organizowanego przez...

  • 2021-12-22

    PIĘKNYCH ŚWIĄT!

    Życzenia dla pracowników Politechniki Gdańskiej od Centrum Nowoczesnej Edukacji. Kochani! Na te święta życzymy Wam wszystkiego, co najlepsze, radości, spokoju, wytchnienia, odpoczynku, regeneracji, porzucania się śnieżkami, obecności bliskich i przyjaciół.  Ta kartka powstała podczas jednego z grudniowych Dydaktycznych Piątków (3 grudnia 2021 r.) w odpowiedzi na pytanie:...

  • 2021-12-06

    W tym szaleństwie jest metoda! - niestandardowe sposoby pracy z uczniami i studentami

    Uruchamiamy nową inicjatywę: INSPIRATORIUM - baza pomysłów na aktywną pracę uczniów/studentów. Tworzymy swoisty worek z pomysłami/prezentami (nie tylko pod choinkę:)) Zapraszamy do podzielenia się swoimi sposobami pracy z uczniami i studentami. Są niestandardowe? Nieoczywiste? Brak ich w podręcznikach metodycznych? Lub wręcz przeciwnie: są znane, ale wprowadziłam/em...

  • 2021-12-06

    Zamknąć rok z wdzięcznością: co dają nam nasi studenci?

    Koniec roku to czas podsumowań i czas wdzięcznośći za to, co dostaliśmy. To czas podziękowań i życzeń kolejnego dobrego roku. Jako nauczyciele mamy wiele powodów do wdzięczności, bo pracujemy z młodymi ludźmi. Co w tym roku dali mi moi studenci? Podzielmy się tym, co wywołało w nas zachwyt albo wzruszenie, było źródłem radości, satysfakcji z dobrze...

  • 2021-12-06

    Spotkanie w drodze: moje próby, błędy i sukcesy dydaktyczne

    Wciąż uczę się uczyć, korzystając z doświadczeń zdobytych na uczelniach technicznych (student, doktorant, naukowiec, wykładowca) i w środowisku przemysłowym (inżynier, kierownik, doradca, prowadzący szkolenia).  Dydaktykę na Politechnice postrzegam jako wspólną drogę Studentów i Wykładowców, którym właściwym celem jest powodzenie tych pierwszych w życiu zawodowym oraz...

  • 2021-11-27

    Nauczać czy projektować przestrzeń uczenia się? (29 listopada 2021)

    Zmiana roli wykładowcy w zmieniającym się świecie. Bezpłatny webinar dla nauczycieli.  Na uczelnie i do szkół dotarli studenci i uczniowie pokolenia, dla którego technologia to główne narzędzie do poszerzania wiedzy. Tym razem zrobimy namysł nad tym, czy praktykowana od 1000 lat metoda 90-minutowej próby przekazania wiedzy - w dobie dostępu do niej przez choćby sięgnięcie...

  • 2021-11-27

    Team building jako dobry start do pracy projektowej (3 grudnia 2021)

    Co oznacza praca w grupie? Jak budować tę kompetencję? Czy komunikacji i współpracy trzeba się też uczyć? Na te i inne pytania odpowiemy na przykładzie projektu SPRIM prowadzonego przez nauczycieli WILIŚ. Opowiemy również o tym, jakie znaczenie miały warsztaty z team buildingu dla studentów biorących udział w projekcie.  3 grudnia (piątek) o godz. 13.00 zapraszamy...

  • 2021-11-23

    O różnicach międzykulturowych (26 listopada 2021)

    Czy spóźnianie się jest tak samo widziane w każdej kulturze? O różnicach międzykulturowych na zajęciach akademickich. Różnice kulturowe objawiają się między innymi w gestach i zwyczajach cudzoziemców, student z Chin wita się skinieniem głowy i trzyma dystans, z kolei student z Hiszpanii głośno wita się z nami od samych drzwi i skraca dystans. Jak sobie z tym...

  • 2021-11-23

    "Jak się uczyć efektywnie?" Interaktywny webinar dla studentów i uczniów

    W poniedziałek 13 grudnia o godz. 18.00 zapraszamy ponownie studentów i uczniów na nieakademicki wykład o podstawach efektywnego uczenia się oparty o wiedzę neurobiologiczną. Szkolenie w formie interaktywnego, angażującego 90-minutowego webinaru prowadzone jest w ramach programu otwartych bezpłatnych szkoleń z metodyki nauczania "Poniedziałki na Politechnice". Projektantka...

  • 2021-11-13

    Dydaktyczne Piątki: "Co zrobić, by wykładowcy lepiej pracowało się z grupą? Ice-breakery na początek!" [19.11.2021r.]

    "Co zrobić, by wykładowcy lepiej pracowało się z grupą? Ice-breakery na początek!" to kolejny temat szkolenia w ramach programu "Dydaktyczne Piątki"! 19 listopada (piątek) o godz. 13.00 zapraszamy wykładowców na unikatowe warsztaty pozwalające w praktyce sprawdzić rolę i skuteczność ice-breakerów na pierwszych zajęciach z nową grupą studentów. Jakie...

  • 2021-11-13

    "Jak się uczyć efektywnie?" Interaktywny webinar dla studentów i uczniów

    W poniedziałek 22 listopada o godz. 18.00 zapraszamy studentów i uczniów na nieakademicki wykład o podstawach efektywnego uczenia się oparty o wiedzę neurobiologiczną. Szkolenie prowadzone jest w ramach programu otwartych bezpłatnych szkoleń "Poniedziałki na Politechnice" Projektantka szkolenia: dr hab. Joanna Mytnik, prof. PG, dyrektor Centrum Nowoczesnej Edukacji. Zagadnienia...

  • 2021-11-13

    Kurs certyfikowany dla studentów "Efektywne uczenie się, praca zespołowa i komunikacja"

    Centrum Nowoczesnej Edukacji zaprasza na drugą edycję certyfikowanego kursu dla studentów Politechniki Gdańskiej "Efektywne uczenie się, praca zespołowa i komunikacja". Kurs składa się z 4 modułów tematycznych realizowanych podczas 6 spotkań. Warunkiem ukończenia kursu i otrzymania certyfikatu jest obecność na spotkaniach (100%), zaliczenie 4 quizów wiedzy realizowanych w...

  • 2021-09-16

    Zaprojektowaliśmy aplikację do grywalizacji na studiach MBA

    Zaprojektowaliśmy aplikację, która wspiera proces motywacyjny studentów kierunku MBA na Politechnice Gdańskiej w procesie doskonalenia kompetencji menadżerskich! Studenci 13. edycji mogą rozwijać swoje kompetencje osobiste w grze „Project Impact” zaprojektowanej przez Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej. W każdej z edycji studenci oprócz celu osobistego będą...

  • 2021-09-16

    Konkurs Innowacji Dydaktycznych

    Lista rankingowa grantów wstępnie przyjętych do realizacji ogłoszona zostanie najpóźniej do dnia 30 listopada 2021 r. Konkurs Innowacji Dydaktycznych (KID) dedykowany jest pracownikom dydaktycznym i badawczo-dydaktycznym Politechniki Gdańskiej. To nowy rodzaj grantów dydaktycznych przyznawanych co roku, w roku akademickim 2021/2022 realizowana jest pierwsza edycja...

  • 2021-08-19

    Nowa jednostka na Politechnice Gdańskiej

    Idea powstania Centrum Nowoczesnej Edukacji to początek procesu realizacji marzenia o wprowadzeniu zmiany w obszarze metodyki nauczania w Polsce. Misja Centrum Nowoczesnej Edukacji to przestrzeń, w której budujemy ekosystemy uczenia się w oparciu o metodykę nauczania. To laboratorium zwinnego poszukiwania rozwiązań wspierających proces efektywnej nauki w oparciu o wiedzę naukową....

  • 2021-08-18

    Zakończenie 1. edycji szkoleń „Dydaktyczne Piątki”

    Dydaktyczne Piątki – podsumowanie 1. edycji szkoleń dla nauczycieli akademickich Politechniki Gdańskiej Za nami osiem miesięcy spotkań, 275 aktywnych uczestników, 34 tematy, 58 godzin szkoleń metodycznych, 32 godziny warsztatów i 12 godzin szkoleń z obsługi platformy eNauczanie. W piątek, 18 czerwca w budynku Hydromechaniki, odbył się finał pierwszej edycji programu szkoleń...