Aktualności | Centrum Nowoczesnej Edukacji PG

Treść strony

Aktualności
  • 2025-04-07

    Wypalenie zawodowe kadry akademickiej: fakty, mity i potrzeby. | 11.04.2025

    Co - jako nauczycieli i nauczycielki akademickie w kontekście wypalenia zawodowego - powinno nas zaniepokoić? Prowadząca: dr Iga Kaźmierczyk, Uczelnia Korczaka Po czym poznać, że zaczynamy zbliżać się do granicy, za którą jest wypalenie zawodowe? Jakie zachowania, objawy fizyczne, emocjonalne i psychiczne świadczą o tym, że jesteśmy wypaleni? Jakie konsekwencje pracy niesie...

  • 2025-04-01

    Style myślenia i działania FRIS ®. Dydaktyczne wyzwania? | 4.04.2025

    Jaki masz styl myślenia i działania jako nauczyciel/ka? FRIS® to badanie psychometryczne pozwalające ustalić nasz styl myślenia i działania. To również ogromna wiedza dotycząca tego jak nasza różnorodność poznawcza wpływa na pracę zespołową oraz czas i sposób reakcji. Podczas spotkania poznamy czym są style myślenia i działania oraz jak je rozpoznawać i obsługiwać...

  • 2025-03-29

    Prima Aprilis wersja EDU: w co wierzymy, a nie powinniśmy? | 31.03.2025

    Lista wierzeń i ich falsyfikacja: co mówią wyniki badań? Poniedziałek 31 marca 2025 r., 18.00: Prima Aprilis wersja EDU: w co wierzymy, a nie powinniśmy?  Prowadząca: Joanna Mytnik (Centrum Nowoczesnej Edukacji PG) Lista wierzeń i ich falsyfikacja (co mówią wyniki badań?): 1. Wiedzę można przekazać. 2. Nauczyciele ponosi odpowiedzialność za to, czy uczeń się...

  • 2025-03-10

    Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami | nagranie

    Jak włączyć studentki studentów w prace nad tworzeniem monografii w celu realizacji efektów uczenia się? 14 marca 2025 r. "Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami. Studium przypadku." Prowadzenie: Katarzyna Kubiszewska (WZiE / CNE PG) Wraz z dr hab. Anną Lis, prof. uczelni i dr inż. Jolantą Łopatowską prowadząca opowie o pracy ze studentami z perspektywy...

  • 2025-03-04

    Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej? | 7.03.2025

    Najbliższy piątek 7 marca o 13.15 online! Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej? Do namysłu zapraszają Małgosia Kostrzewska i Romana Ruczyński. Najbliższy piątek 7 marca o 13.15 online! Nie tylko dla wykładowczyń i wykładowców, każda osoba jest mile widziana! Rozmawiamy także na czacie. Jakie wątki poruszymy na Dydaktycznym Piątku? Identyfikacja wyzwań i...

  • 2025-02-24

    Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts? | nagranie

    The session will commence with a discussion on a common educational challenge: “Why don’t students understand?”    watch the webinar This will lead into an examination of the theoretical framework of threshold concepts, which are essential for deep learning in any discipline. The focus will then shift to a specific threshold concept: Ohm’s Law. The presentation will demonstrate...

  • 2025-02-20

    Neuronauki 4: dziesięć złotych zasad uczenia się. Dla studentów i nauczycieli. | 24.02.2025

    Ponownie bierzemy na warsztat wyniki badań neuronaukowych, które coś więcej nam mówią o tym, jak funkcjonują mózgi małych i młodych ludzie (ale i o starszakach też będzie). 24 lutego 2025 r., 18.00-19.30 (online) | 24 lutego 2025 r., 18.00-19.30 (online) Neuronauki 4: dziesięć złotych zasad uczenia się. Dla dla uczniów, studentów, rodziców i...

  • 2025-02-15

    Jak bez kolokwium pracować ze studentami w przyjazny i efektywny sposób? | 21.02.2025 r.

    Trudny przedmiot i wysokie zaangażowanie studentów, efektywność oraz satysfakcja? Można! Prowadzenie: Mariusz Ruchwa (Politechnika Koszalińska) Spotkanie będzie okazją do zapoznania się z praktycznym przykładem prowadzenia zajęć, z grupy tzw. ścisłych przedmiotów, bez kolokwium, ale w sposób angażujący i przyjazny dla studentów. Będzie to rozwinięcie tematu...