-
2025-03-10
Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami | 14.03.2025
Jak włączyć studentki studentów w prace nad tworzeniem monografii w celu realizacji efektów uczenia się? 14 marca 2025 r. "Proces tworzenia e-monografii dydaktycznej ze studentami. Studium przypadku." Prowadzenie: Katarzyna Kubiszewska (WZiE / CNE PG) Wraz z dr hab. Anną Lis, prof. uczelni i dr inż. Jolantą Łopatowską prowadząca opowie o pracy ze studentami z perspektywy...
-
2025-03-04
Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej? | 7.03.2025
Najbliższy piątek 7 marca o 13.15 online! Jak nie wpaść w pułapki pracy zespołowej? Do namysłu zapraszają Małgosia Kostrzewska i Romana Ruczyński. Najbliższy piątek 7 marca o 13.15 online! Nie tylko dla wykładowczyń i wykładowców, każda osoba jest mile widziana! Rozmawiamy także na czacie. Jakie wątki poruszymy na Dydaktycznym Piątku? Identyfikacja wyzwań i...
-
2025-02-24
Using Socrative and AI to reinforce threshold concepts? | nagranie
The session will commence with a discussion on a common educational challenge: “Why don’t students understand?” watch the webinar This will lead into an examination of the theoretical framework of threshold concepts, which are essential for deep learning in any discipline. The focus will then shift to a specific threshold concept: Ohm’s Law. The presentation will demonstrate...
-
2025-02-20
Neuronauki 4: dziesięć złotych zasad uczenia się. Dla studentów i nauczycieli. | 24.02.2025
Ponownie bierzemy na warsztat wyniki badań neuronaukowych, które coś więcej nam mówią o tym, jak funkcjonują mózgi małych i młodych ludzie (ale i o starszakach też będzie). 24 lutego 2025 r., 18.00-19.30 (online) | 24 lutego 2025 r., 18.00-19.30 (online) Neuronauki 4: dziesięć złotych zasad uczenia się. Dla dla uczniów, studentów, rodziców i...
-
2025-02-15
Jak bez kolokwium pracować ze studentami w przyjazny i efektywny sposób? | 21.02.2025 r.
Trudny przedmiot i wysokie zaangażowanie studentów, efektywność oraz satysfakcja? Można! Prowadzenie: Mariusz Ruchwa (Politechnika Koszalińska) Spotkanie będzie okazją do zapoznania się z praktycznym przykładem prowadzenia zajęć, z grupy tzw. ścisłych przedmiotów, bez kolokwium, ale w sposób angażujący i przyjazny dla studentów. Będzie to rozwinięcie tematu...
-
2025-02-06
Konferencje dydaktyczne 2025
Startujemy z konferencjami dydaktycznymi 2025! Waśnie otworzyliśmy okna czasu dla propozycji WYSTĄPIEŃ USTNYCH: "Grywalizacja w edukacji" (10 kwietnia 2025 r. Politechnika Gdańska): termin nadsyłania abstraktów: 14 lutego 2025 r. tematyka: wdrożenia systemów motywacyjnych w edukacji (grywalizacje), gry w edukacji (projekty, wdrożenia, analizy, wnioski, elementy gier w...
-
2025-02-06
Zaproś AI na zajęcia | 7 lutego 2025 r. | nagranie
Jak wspierać biegłość AI u studentek i studentów? NAGRANIE Wspólnie szukamy sposobów na integrację genAI z procesem dydaktycznym: Jak wspierać biegłość studentek i studentów w wykorzystaniu AI? Jak uwrażliwiać na zagrożenia związane z delegowaniem myślenia (cognitive offloading)? Poszukamy sposobów na budowanie nowych nawyków w uczeniu...
-
2025-01-13
Dołącz do nas! Szukamy realizatora/ki multimediów.
Szukamy realizatora/realizatorki multimediów! Miejsce zatrudnienia: Centrum Nowoczesnej Edukacji (cne.pg.edu.pl) Poszukiwane kompetencje znajomość pakietu Adobe CC (Adobe Premiere Pro, Adobe After Affects, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe Animate). obsługa kamery cyfrowej (nagrania na planie, streaming wydarzeń) umiejętność tworzenia animacji na potrzeby...