Filtry
-
13-01-2025
Praca z grupą wielokulturową
Cel Zdobycie umiejętności skutecznej pracy i komunikacji w grupach wielokulturowych oraz zrozumienie różnic kulturowych wpływających na współpracę. Program Wprowadzenie do wielokulturowości: Omówienie podstawowych pojęć i znaczenia wielokulturowości w zespołach zawodowych Różnorodność kulturowa – wyzwania i korzyści: Identyfikacja kluczowych różnic...
-
16-01-2025
Active learning na wykładach
Znajomość neuronaukowych podstaw uczenia się, zwłaszcza warunków motywacji Znajomość wyników badań naukowych na temat active learning Świadomie dobieranie rodzaju aktywności do założonego celu dydaktycznego Refleksyjne projektowanie angażujących zajęć Umiejętność dawania instrukcji i wzbudzania motywacji do aktywnej...
-
20-01-2025
Narzędzia AI w dydaktyce
Wiedza z zakresu podstaw sztucznej inteligencji w edukacji Znajomość różnic między narzędziami GenAI Umiejętność konstruowania promptów (prompt engineering) Umiejętność wykorzystania wybranych narzędzi GenAI w procesie dydaktycznym (projektowanie i prowadzenie zajęć) Refleksyjne korzystanie z narzędzi GenAI w procesie...
-
23-01-2025
Narzędzia AI w dydaktyce
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności wykorzystania wybranych narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) w projektowaniu procesu dydaktycznego i podczas zajęć. Program Prezentacja wybranych narzędzi GenAI (porównanie modeli ChatGPT/Gemini/Copilot/Claude/Bielik, funkcje GPT-o1, GPT-o1 with canvas, Storm, NotebookLM, SciSpace, Perplexity, Askyourpdf, Listening.io,...
-
23-01-2025
Narzędzia AI w dydaktyce
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności wykorzystania wybranych narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) w projektowaniu procesu dydaktycznego i podczas zajęć. Program Prezentacja wybranych narzędzi GenAI (porównanie modeli ChatGPT/Gemini/Copilot/Claude/Bielik, funkcje GPT-o1, GPT-o1 with canvas, Storm, NotebookLM, SciSpace, Perplexity, Askyourpdf, Listening.io,...
-
29-01-2025
AI w dydaktyce akademickiej (wytyczne PG i zmiana modelu oceniania)
Wiedza z zakresu podstaw sztucznej inteligencji w edukacji i skali oceniania AIAS Rozumienie założeń polityki AI na Politechnice Gdańskiej Rozumienie procesu oceniania efektów uczenia się w dobie AI Wdrażanie metod oceniania procesu powstawania pracy studenta Refleksyjne korzystanie z narzędzi GenAI w procesie kształcenia Świadomość wagi wspierania biegłości AI u...
-
30-01-2025
Nagrywanie wykładów wideo i podkastów (część 1)
Cel Zapoznanie się z podstawami nagrywania i montażu wideo oraz programami OBS Studio i DaVinci Resolve. Program Omówienie badań dotyczących edukacyjnych treści wideo Zapoznanie z podstawowymi zasadami i informacjami w tematyce nagrywania i montażu wideo Nauka obsługi programu OBS Studio Nauka montażu w DaVinci Resolve Praca własna:...
-
31-01-2025
Kurs „Tutoring akademicki”
Cel Przygotowanie wybranych nauczycieli akademickich do pełnienia roli tutorów w Politechnice Gdańskiej. To element budowania strategii wprowadzania tutoringu na PG. Program Efektywna komunikacja - jak pytać jak słuchać? Plan podróży tutorskiej - kontrakt, kamienie milowe Wartości, predyspozycje i umiejętności Praca na zasobach, cele,...
-
06-02-2025
Kurs „Tutoring akademicki”
Cel Przygotowanie wybranych nauczycieli akademickich do pełnienia roli tutorów w Politechnice Gdańskiej. To element budowania strategii wprowadzania tutoringu na PG. Program Efektywna komunikacja - jak pytać jak słuchać? Plan podróży tutorskiej - kontrakt, kamienie milowe Wartości, predyspozycje i umiejętności Praca na zasobach, cele,...
-
06-02-2025
Nagrywanie wykładów wideo i podkastów (część 2)
Cel Zapoznanie się z podstawami nagrywania i montażu wideo oraz programami OBS Studio i DaVinci Resolve. Program Omówienie badań dotyczących edukacyjnych treści wideo Zapoznanie z podstawowymi zasadami i informacjami w tematyce nagrywania i montażu wideo Nauka obsługi programu OBS Studio Nauka montażu w DaVinci Resolve Praca własna:...